
Da er det 6 år siden vi satt på en konsert under en bro. Nørdheim og Casa del Q hadde aldri eksistert uten den fantastiske zeroplex.

Da er det 6 år siden vi satt på en konsert under en bro. Nørdheim og Casa del Q hadde aldri eksistert uten den fantastiske zeroplex.